Uppdatering

07 januari 2009 at 20:06 Lämna en kommentar

Tänkte bara flagga lite för mig själv – sidan är uppdaterad på sina ställen. Några nya foton, lite foton på Russin samt lite aktuella tankar…

Det var bara det…

Entry filed under: övrigt. Tags: .

Härliga nytillskott allt annat än böcker

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Välkommen

Här blandas tankar kring sånt jag tycker är viktigt. Bland sidorna finns lite övrigt som inte berör så mycket böcker utan lite om vem jag är som skriver bloggen, om min katt Russin, lite foton jag tar samt under "aktuellt" lite tankar om annat i mitt liv som definitivt inte berör böcker. Kolla gärna runt och lämna gärna ett avtryck efter dig i kommentarerna!

Bokblogg?

Här berörs främst tankar om böcker och läsning. Lite annat smyger in då och då. Jag älskar böcker och är en aktiv läsare - mängden böcker som läses varierar dock men ofta är det ganska många som slinker ner.
januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Lästips

De kanske lämpade - Peter Hoeg Försoning - Ian McEwan Kartor för vilsna älskande - Nadeem Aslam I en klass för sig - Curtis Sittenfeld Vita tänder - Zadie Smith Jerusalem - Selma Lagerlöf Jane Eyre - Charlotte Bronte Den hemliga historien - Donna Tartt